Have you ever tried to smile and hide you pain, even though you're really not okey?


Foto: Jag
Förstår
ni hur svårt det är att fotografera sig själv, samtidigt som man håller i reflexskrämen, samtidigt som man ska le och samtidigt som man ska akta sig från blåsten samtidigt som man ska sitta på knä samtidigt som man...
Tror att ni hajar grejen? Som svar på frågan, det är svårt. Bland det svåraste som finns om man får vara exakt.
Jag lyssnar på musik, ska snart ta tag i lite plugg. Har fruktansvärt mycket att göra denna veckan känns det som. Så många tankar runt omkring hela tiden. Happ, kanske borde ta tag i allting nu då?
Måste bara tillägga att jag har världens bästa vän, som vanlig då.
Men Erika, du är bäst och jag älskar dig vännen!
Måste även säga att Tess är rätt bra på att förgylla mina dagar i skola, kära gossegull!
Nej, nu var det visst plugg. Tjarrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0