I don't mind

Foto: Jag
Hittade en lista som även den sammanfattar 2010. Har inte mycket annat för mig så tänkte besvara frågorna här under. Idag mår jag inte vidare bra. Ont i halsen och huvudet känns galet tungt. Får se vad jag orkar göra idag. Mamma sa att jag skulle dammsuga mitt rum men jag försöker komma på en ursäkt för att slippa det. Ska försöka beställa bilderna idag också. Sen så ska jag pyssla med mitt rum, woho. Hugs

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag gjorde en massa saker i år som jag inte gjort tidigare.
Har du några nyårslöften?

Tillsammans med Erika har jag. Vi ska inte äta godis men får äta chips, choklad och popcorn. Känns lönt?! Men jag ska försöka ta tag i träningen igen också.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte ens någon släkting.
Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland, Österrike, Spanien, Dubai.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
6 november och 18 december. Sen kommer alla underbara minnen från året som gått alltid att finnas kvar i minnet.
Vad var din största framgång 2010?
ProCivitas kanske?
Största misstaget?
Ingen aning faktiskt.

Bästa köpet?
Måste nog ändå säga min Mac. Hur mycket jag än hatar den känns det skönt att ha en dator med fungerande internet. Sen är kläder aldrig fel?

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och fika. (notera - inte okej)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få ha en sådan underbar vän som Erika vid min sida gör mig alltid glad. Men alla andra vänner, min familj, min pojke och när man lyckas gör något bra bidrar alltid till extra glädje.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Breakeven - the script men även lady gagas låtar känns aningen 2010?
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare!
Vad önskar du att du gjort mer?
Åkt mer skidor men det är svårt att fixa till det.
Favoritprogram på TV
Desperate housewives som alla andra år.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Åt lunch med Erika, lyssnade på skönsång i skolan, träffade min pojk och hade en grym dag.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Blus och jeans, där har vi det.
Den bästa nya personen du träffade?
Anton sen måste jag även ge alla mina Helsingborgare lite ära också - ni är underbara brudar!


Nu satsar vi på ett ännu bättre 2011. Frågan är om det är möjligt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg precis dig och din pojkvän ute i torp! ni passar jättebra tillsammans!

Best wishes

2011-01-04 @ 18:47:05
Postat av: erika

Love you.

tänker bara säga det!

2011-01-04 @ 20:29:39
URL: http://erikabrice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0