Smygfotograf

Såhär ser jag ut när jag smygfotograferar mig själv på tåget. Aja, tummen upp på det. Är man inte som alla andra så är man helt enkelt inte det. Det satt en äldre dam och sneglade lite skeptiskt mot mig. Jag fortsatte bara klicka på kameran och låtsas titta ut genom fönstret och vinka mot mig själv.
Spenderade dagen i Helsingborg med mitt hjärta. Jag gick loss på en hunkydory kofta och en kamerapryl som ni får se imorgon. Tänkte fotografera lite när det väl är ljust ute. Ska iväg till stan imorgon också. Fast då går tåget åt andra hållet och med annat sällskap. På kvällen blir det till att samla ihop lite människor och samlas i torp som vanligt. Fick även hem en fet leverans med alla bilder jag beställt. Nu återstår det bara att klista upp dem på väggen. Tröttheten börjar redan komma smygandes på mig. Känner mig hungrig också. Nästa destination: Köket! Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0