Släpp aldrig dina drömmar

Sommarbilder från 2010
Haft en hyfsat bra dag idag. Stannade kvar efter skolan och pluggade lite teater med några brudar. Galet trevlig matsal vi har! Kan inte annat än trivas där, underhållande sällskap och historier. Ska fortsätta plugga lite nu tror jag. Måste ta tag i allt jag har att göra nu faktiskt..
Har en ganska jobbig vecka framför mig, samma sak med nästkommande vecka. Har dock en studiedag då som inte kan komma mer lägligt. Snart bär det även av mot skidbackar. Kan inte annat än längta trots det att det bara är under en helg.
Väääldigt många tankar har snurrat runt i mitt huvud under kvällen. Vet inte riktigt vad det är som gör att jag mår dåligt periodvis. Blir bara sådär deprimerad hux flux. Dessutom måste jag bara klaga över hur jobbigt det är att gå upp halv sex på morgonen för att ta ett tåg mot skolan och sitta en timme och vänta på att den ska börja. Nej, slut på klagomålen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0