Old pic

Jag fortsätter att längta efter våren och sommaren..
Foto: Jag
Sitter i skolan just nu på en samhällslektion. Vår lärare pratar om internet och lite olika grundlagar. Jag är helt galet trött. Skulle ta tåget klockan sju imorse men det var inställt. Åkte istället till Lund för att ta tåget därifrån men då var tåget inställt även där. Härlig morgon! Vi ska tydligen titta på en dokumentär nu. Usch, jag orkar inte med denna veckan. Undrar om jag kommer få träffa hjärtat mitt? Schemat är fyllt till bredden.. Nej, jag bloggar senare. Stannar kvar i skolan sen idag och plugga ännu mer sen ikväll ska jag hem och plugga eller träffa Erika. Vi får se, laterooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0