Light

Foto: Jag
Placerad i soffan framför MTV. Top 11 at 11, inte helt fel såhär på morgonkvisten. Ska snart börja göra mig färdig för att dra mig inåt Helsingborg och möta upp mina teaterbrudar. Nu ska här skrivas manus! Antar att vi får börja filma när skolan börjar igen. Kommer att bli en jobbig termin med galet mycket att göra känns det som för tillfället. Jag mår fortfarande inte toppen, hela ryggen gör ont och min hals är inte mycket bättre den heller. Men jag lever så varför klaga? Ska bara klura ut vad jag ska ha på mig idag också. Kanske hinner inom några affärer i stan också. Man vet aldrig vad som händer. Ni får en uppdatering ikväll när jag är back on track igen. Haudii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0