Impossible

Foto: Jag
Tankspridd såhär på kvällen, as usual. Suttit och klabbat med fuji, tillslut laddades bilderna in och det tog över två timmar. Vad kommer då upp? Jo en liten textruta som informerar mig om att jag varit inaktiv för länge och därför loggats ut. Det var bara till att börja igen, jag gjorde om samma sak. Men då hade det tydligen sparats. Det märkte jag efteråt. Då fick jag gå igenom alla bilder och ta bort dem jag fick dubbletter av. Har inte hunnit beställa bilderna än. Men det görs imorgon förhoppningsvis.
Slötittade på Morgan Pålsson samtidigt. Jag älskar filmen och jag älskar den mannen. Åh, i mitt hjärta alltså. Måste köpa filmen så att jag kan titta på den när jag vill. Ska bjuda över Ellen då också, glömmer aldrig när vi såg den på bio. Sjukaste. Har nog aldrig i hela mitt liv skrattat så mycket som då.
Känner hur förkyld jag börjar bli också. Har sjukligt ont i halsen och mina ögon rinner. Inte bra, inte bra..
Sitter för övrigt och lyssnar på Lindsey Lee på youtube, underbart! Ska sätta igång ett avsnitt dh snart. Kudden ser inbjudande ut, antar att det slutar med att jag landar på den. Sov sött alla fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0