Higher window

Tessgull som tagit bilden
Fotograferade UF gänget idag i solen. Blev en del sköna men utflippade bilder. Aja, vi ska ju visa upp vårat sanna jag? Roligt hade vi i alla fall och kalla blev vi. Hamnade på ett möte om USA studier efter det. Sugen? Nja, inte för tillfället. England är nog mer jag om man måste välja. Fast Stockholm lockar mest i nu läget.. Vi får se vart jag hamnar om tre år! Roadtrip i USA ska bli av, det är ett måste!
Just nu ligger jag med andningssvårigheter och skakningar i kroppen. Jag är stressad, upprörd, trött och lite allt möjligt känner jag. Tror att jag ska börja stänga ner och nanna kudden. Stor dag imorgon. Ska fira min pissenisse som fyller 17 bast på söndag. Snackar om ingen mindre än den stora Erika tönten gayfish Brice! Iiih, jag måste vara frisk! Var det någon som sa sova?! Ja, just det.. Nightyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0