Hidden away


Arkivbild
Trudelo, idag har jag varit ledig. Fick ändå gå upp i tid och ta mig in till stan för att ha UF möte med mina kära kollegor som är helt underbara. Inte för att vi gör så mycket, vi chillar mest runt. Fråga Terése Räven Olsson, hihi. Efter mötet åkte jag hem och städade lite. Nu sitter jag här och känner mig smått sjuk. Mamma sa att jag såg blek ut, huh. Behöver inte sjukdom för tillfället. Håller tummarna för att hålla mig från sjukdom just nu! Nedan följer en liten text som jag behövde skriva bara för att. Hoppas att ni alla är friska och krya. Lateroo

Sitter med gråten i halsen utan anledning. Lyssnar på lugn musik och mår allmänt dåligt. Blir förmodligen sjuk snart. Har väldigt ont i halsen och i mitt stackars huvud. För övrigt så fryser jag något fruktansvärt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Problemet är inte att säga saker, problemet är att jag inte har någonting att säga. Vad gör man när orden tar slut? När ingen text tjänar någonting till?
En sak jag tänkt på är det här med hat. Nej, jag hatar inte någon. Det finns personer jag tycker mer eller mindre om, men inte någon jag hatar. Steget mellan att älska och att hata är enormt. Det jag verkligen vill säga kan jag inte skriva här. Därför är jag så otroligt tacksam över att ha en sådan fin bästa vän som jag faktiskt har. Du vet hur det ligger till och vi tänker likadant. Man kan inte hata, man hatar för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0