Grattis!

Foto: Jag

"Livet är att ge och ta
man behöver inte allt för att ha det bra
Först kommer hälsan som är så värdefull
en del orkar stå emot medan andra faller omkull
Lev livet på bästa sätt
ibland blir det fel, men oftast rätt
Var rädda om varandra
döm ingen eller någon klandra
Vi är alla lika värda på vår jord
även de som saknar styra eller mod"

Denna text fick jag utav min farmor dagen då jag konfirmerades. Inuti världens finast fotoalbum finns den. Brukar ta fram albumet när jag har en stund över och bara titta på alla bilder och drömma mig tillbaka. Speciellt idag tänkte jag på mitt album då det faktiskt är så att min kära farmor fyller år. Dessvärre befinner inte sig inte i skåneland för tillfället så det blir svårt att ge henne en bamsekram. Jag skickar en här istället. Grattis på din dag farmor. Du är världens bästa farmor, hoppas att du får en toppen dag så ses vi när du är back on track!
Jag har duschat och sitter i min säng för tillfället. Ska snart starta en film och kanske ta tag i lite plugg. Eller nja, vi får se hur kvällen blir. Uppskatta livet hörreni, det är alldeles för kort. Var rädda om er och ta vara på dem i er närhet. Man kan aldrig visa nog med uppskattning. Peace

Fairy Tale - Pato Pooh, Adam Tensta. Lyssnaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0