Antik

Foto & redigering: Jag
Möttes utav ett underbart solsken imorse när jag vaknade upp bredvid mitt fina hjärta. Hade tänkt ta mig en fotopromenad redan igår men idag sattes planen i verk. Var ute ett bra tag och när jag väl kom tillbaka var mina fingrar stelfrusna. Jag som för en gångs skull packade ner vantar, det hjälpte inte mycket. Nu ligger jag under mitt kära täcka och funderar ut vilka bilder jag ska skicka efter. Tänkte faktiskt ta tag i och förverkliga mina tankar nu. Ska byta ut tavlorna på min vägg till vackra fotografier i olika färger. Blir bättre det, roligt med lite omväxling. Ska även beställa en sak från internet. Har inget annat för mig ikväll och har tänkt på detta så pass länge nu. Bloggar mycket ikväll, har massor av bilder nu. Lateroo

Kommentarer
Postat av: amanda cöster

helt underbart jättefin bild! så fint har nog aldrig svalöv blivit gestaltat innan faktiskt. kanske så att man kan köpa bilder av dig? hänger gärna upp såna här lite fantastiska bilder på väggen mhm.

2011-01-07 @ 23:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0