Snow


Foton från Österrike..
Blir alltid lika galen på mina datorer och kan aldrig garantera er någon uppdatering. Den ena är på lagning nu i alla fall men det lär väl ta tid innan jag får tillbaka den.. Min kamera ligger bara på mitt rum och väntar på att bli använd. Jag borde plugga, jag borde spendera mer tid med mina nära och kära - vänner som familj men det finns ingen tid. Jag är för stressad. Har för mycket att tänka på. Vill helst bara ligga hemma. Har ingen lust att hitta på någonting speciellt. Skulle faktiskt bara vilja slippa ha så mycket att tänka på. Längtar efter sköna, långa sommarkvällar men kära vänner. Utan tankar, känna att man bara kan vara. Man kan vara impulsiv och spontan. Ja, det är mer jag. Inte så som det är nu. Att gilla eller inte gilla. Det är frågan. Tankefylld. Äh, ska nog sätta på en film nu eller något. Ska invänta pojken också. Då mår jag bra, men jag får tydligen inte göra det alltid. Waka waka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0