La la land


Trött tjej i Schweiz efter en flygtur..
Skola var det igen ja. Taggad? Nja, lite kanske. Det är nu det gället. Hade tänkt köra hårt fram tills nästa lov fast det håller max en vecka sen är man tillbaka i gamla banor igen. Nej, nu gället det att tänka positivt.
Jag har suttit vid ett och samma bord i 45 minuter redan, börjar om 15. Har galet tråkigt på morgonen, en hel timmes väntan i skolan. Om jag tar ett senare tåg kommer jag för sent till första lektionen. Ah, blir galen på det.
Har haft en trevligt lov måste jag ändå säga. Det har varit fest, tjejmiddagg, erika, uf och framför allt mitt hjärta Anton. Att få allting att gå ihop och hinna med allt man måste är jobbigt. Men det går, det ska gå.
Saknar dock redan min fina sääski, poss på daj.
Var det nu jag skulle ta tag i allt plugg? Ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0