Back on track


Glad tjej utan termobyxor
Det var ett tag sedan sist. Jag har varit så duktig och lyckats ta isöder mina två datorer. Har hunnit med en resa till Österrike sedan sist jag skrev. Åkte på en fredag och kom hem på måndagen igen. Jag glömde mina termobyxor, vi lyckades bli instängda i parkeringshuet på kastrup och så mycket mer. Det var en riktigt lyckad resa. Dock saknade jag mitt hjärta. Nästa gång åker jag inte utan honom, packar ner honom i min väska om ja så blir tvingad till det.
Sitter för tillfället i skolan vid min kära pappas dator. Använder denna för tillfället tills jag får tillbaka någon utav mina. Hoppas att det inte tar allt för lång tid. Jag lovar att ni ska få se bilder från Österrike under dagarnas gång här. Back on track agaain. Har ni haft det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0