Vindarna vänder

Bild ur arkivet..
Erika klagar på att jag bloggar dåligt, och jag vet. Det gör jag faktiskt. Men det är mycket med skolan, vänner, pojkvän, familj, läxor och så vidare men jag bloggar när jag har något att skriva. Plåtningarna som skulle blivit av i helgen blev inte av på grund av vädret vilket känns väldigt tråkigt.. Har bokat in en med Emmely nästa vecka i alla fall. Sen har jag Fridas till godo när vädret blir bättre. Vinden förstör allt, vi skulle fotat vid havet vilket blir lite jobbigt och framförallt väldigt kallt när det blåser..
Hoppas att ni har en kick ass vecka!

Ni glömmer väl för övrigt inte att titta på valvakan? Tillbaka till tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0