Say cheese

Foto: Jag
Okej, nu är det såhär. JAG har gjort denna fin fina omelett, alltså JAG. Ville bara förtydliga det då jag är sämst på att laga mat, kan inte ens koka pasta utan att allt kokar över. Men man kan inte vara bra på allt, fast jag är nästan bra på allt... Hehe, nej jag är inte världens största egoist med riktigt bra självförtroende men detta är min blogg där jag skriver vad jag vill och då väljer jag att skriva det. Men ta det med en nypa salt för det gör jag.
Men åter till omeletten. Detta var min lunch, mamma skulle iväg på något och pappa var i Stockholm. Det var alltså ingen hemma som kunde laga mat åt mig utan då får man ta sig i kragen och göra det själv. Och resultatet blev ju riktigt bra. Förutom att jag hade för mycket ost (väldigt segt, hehe) och för lite kryddor. Men annars blev den riktigt bra.. om man bortser från att den gick isönder... men annars så... Hehe, ni förstår nog.
Nu har jag alltså ägnat ett helt inlägg åt min omelett som inte finns kvar. Uppäten men den hann blev kändis en liten minut i alla fall. Och jag vet att ni vill veta vad jag äter, för ni älskar mig och det är min blogg.. En nypa salt var det ja! He he he...

Kommentarer
Postat av: Anna Emanuelsson

mums, ser gott ut ;)

2010-09-13 @ 17:11:00
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0