Liseberg

Min kära mamma eller pappa som tagit bilden
Jag satt och kikade igenom bilderna som jag tagit i Göteborg och insåg att det är ungefär 20 stycken därav 8 är på mig. Så vid närmare eftertanke är det inget roligt att lägga upp. Men om ni mot förmodan skulle önska detta får jag göra det för er. Men då får ni slänga iväg en liten kommentar.
För övrigt är allt bra, jag är så grymt trött bara. Tre dagar i Kolboda tar kol på en men det var faktiskt riktigt trevligt. Mycket bättre än jag trodde att det skulle vara. Har ni haft det bra dessa dagarna? (Dum fråga egentligen, vet ju att ni har saknat mig sååå mycket att ni inte kunnat tänka på annat..) Nu ska jag plugga, wooohoo eller inte..

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tycker du ska lägga in många fler bilder från Göteborg. BILDBOOOOOMD :D

2010-09-09 @ 18:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0