Kärlek

Foto: Jag
Favoriter i repris här ovan. Ville bara passa på att säga jag älskar dig till dig Rasmus och så skulle jag vilja tacka dig för att du alltid finns där för mig. Du hjälper mig något otroligt, världens bästa stöd. Kan alltid prata med dig om allt. Tänk om alla vore som dig, då vore hela världen god. Jag gör vad jag kan för att finnas för dig lika bra som du gör för mig. Tack!

"Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag"

Och så en liten pussbild på oss båda, hihi...

Kommentarer
Postat av: Ilyasselina

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-03-28 @ 02:06:24
URL: http://ilyasselina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0