Fotonördar

Fotade med Samsung ST550
Satt och tittade igenom en massa gamla bilder som jag har på min digitalkamera som jag nästintill aldrig använder (onödigt köp Olivia? - ohja!) men hittade dessa ovan. Dem är från i somras när jag fotade Rasmus för första gången. Först snodde han min stora kamera och började fotografera och sen tog han min lilla istället. Jag tror att det bor en liten fotonörd där inne i honom någonstans.. Eller så är det bara så enkelt att det är jag som har smittat honom he he he..
Men om det är någon som någonsin undrat över hur jag ser ut när jag fotograferar har ni svaret här. Koncentrerad är nog det ord ni söker..
Nej nu ska jag hoppa in i duschen efter en och en halv timmes träning, lateroo

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: jadå!

2010-09-11 @ 19:56:17
URL: http://sannadreyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0