Det som komma skall

Hej hopp allihopa. Jag tyckte att det satt på sin plats med uppdatering nu. Tänkte berätta lite om vad båda ni och jag har att se fram emot.
I helgen som kommer ska jag fotografera! Imorgon ska jag fota Frida och kanske lite kärleksbilder på hon och hennes pojk. Sen på söndag hoppas jag verkligen på att kunna fotografera Erika. Hade varit såå kul med en hel "fotohelg".
Just nu sitter jag och fingrar på min nya dator, eller nya och nya. En stationär mac av den gamla modellen. Tänkte väl mest använda den till mina bilder. Jag älskar min bärbara så den kommer jag förmodligen att använda i första hand. Måste köpa ett nytt tangentbord och mus till denna känns det som, för detta är verkligen inte bra..
Aja, nu vet ni vad som händer och vad som kommer att hända. Tänkte faktiskt att jag skulle fotat lite ikväll men jag kunde icke få livi min blixt. Förstår mig inte på mina IKEA-batterier som tycks ha gått isönder av någon konstig anledning.
Nej, ha en toppen helg så återkommer jag med en massa sköna bilder efter helgen förhoppningsvis! Lateroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0