You're perfect to me

Foto: Jag
Random människor i Dubai, såg så mysigt ut. Ganska stor skillnad dock mot vad jag ska fotografera idag.
Vaknade av mig själv rätt så tidigt imorse. Kunde inte somna om heller, så låg kvar i sängen en timme innan jag traskade upp och gjorde frukost. Sen satte jag mig här och letade inspiration. Snön yrar utanför fönstret och det är inte så jätte fint väder. Men det ska nog lösa sig. Har några idéer iaf, fokuserar på glädje. Ska få alla att le på bilderna och skratta. Ni vet väl om att om man själv ler lockar man fram leenden hos andra? Tänk på det, le för världen.
Nu kan jag dock inte sitta här längre, måste göra vid mig och sedan bege mig ut i stormen. Det blåser kaaaallt..
I eftermiddag är det dags för Rögle mot Malmö, heeeeja röööögle!!!

Kommentarer
Postat av: erica

oj, tack så jättemkt!

gillar vissa av dina bilder i headern :D

2010-11-27 @ 11:08:09
URL: http://suddenlythough.blogg.se/
Postat av: erica

eller alla! ;)

2010-11-27 @ 11:08:25
URL: http://suddenlythough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0