tadaaa

Ni får ursäkta den dåliga bildkvalitén..
Här har ni alltså mitt rum. Inga uppdaterade bilder på väggarna precis men jag har planer på att göra en förnyelse under jullovet. Men jag trivs faktiskt ganska bra i rummet. Är väldigt nöjd med hur det ser ut. Har varit på IKEA idag med farmor, sen tog vi en sväng om på väla. Längesedan man träffade henne och det fick jag höra. Hittade en klänning som kommer att vara perfekt på julafton. Ska nog smita inom och köpa den innan jag åker hem imorgon. Nu ska jag däremot platta håret och ladda upp inför en hård morgondag.
En vänskap förstörd ikväll och det är inte så kul. Men samtidigt får man väl tänka att det inte var menat då. Usch, ödet tar över mitt liv snart, haha.
Nej, jag skriver väl mer imorgon antar jag. Sov så gott sötnosar. Puss

Kommentarer
Postat av: erica

jättesnyggt!

2010-11-28 @ 10:07:34
URL: http://suddenlythough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0