grabb and go

Foto: Jag (förutom bilderna på mig som Erika tagit eftersom att jag tvingade henne)
Härlig fredag måste jag börja med att säga! Ägnat den mesta tiden till Erika. Först shopping, sedan hem och försökte färga hennes hår men vi misslyckades eftersom att Erika inte läste på förpackningen.. och sedan begav vi oss in till cupen efter lite tacos. Mycket trevligt har vi haft det helt enkelt. Nu är jag dock trött, ögonen går i kors. Ska nog snart stänga datorn och krypa till kojs.. Erika får agera värmeugn inatt tror jag allt. Mitt rum är kallt som en frys. Ja, bokstavligt talat. Det är därför jag har två täcken. Men kvällen till ära har jag lånat ut ett till Erika så länge hon inte snarkar.. Nej, om man skulle bege sig mot tandborsten nu då. Tjohej

Ps. Vad tycker ni om min nya hårfärg? Ds.

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va söt du är ! jättefin hårfärg , klär dig jättebra, måste bara kommentera.. du & din bror är JÄTTE lika !

2010-11-20 @ 16:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0