True colors

Foto: Jag
Dubai by night
Jisses vad taggad jag är. Nu kör vi på mini Uf för hela slanten och börjar redan nu fila på det riktiga Uf arbetet, grymma idéer säger jag bara. Jag vill gå i tvåan nu, nu och nuuu. Eller nej, men jag vill göra något utav våra idéer. Fick ihop en riktigt bra grupp också inför vårt kommande arbete. Vi blir två tjejer och två killar, bäst helt enkelt. Vi ska vinna, vi ska ta dom...
Just nu sitter jag och pluggar samtidigt som jag planerar min födelsedag. Funderar på om jag ska ha någonting för att fira mig, var så längesedan. Verkligen ingenting stort men ändå. Hade nog kunnat bli en bra början på en helg.
Får prata mer med min mor ikväll tror jag allt. Måste även få klartecken av Erika som är så grymt seg. (Älskar dig ändå vännen, hihi) Jag trivs galet bra på skolan, bättre gymnasieval kunde man helt enkelt inte fått. Nu ska jag sätta igång lite musik och plugga vidare. Spanska för hela slanten!
Imorgon färgar jag nog om mitt hår, ångest samtidigt som jag tror att det kan bli bra. Jag får lite på Tess, ni får se när det är klart helt enkelt. Ändå gött att sluta tio över elva imorgon! Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0