Ignorera bilderna för första gången?

Alla älskar vi photo booth bilder, ser ju ut som om att jag har jätte tjocka armar..
tal om tjocka armar trodde mamma att jag gått ner i vikt, det är ju inte bra? Eller jo, det är ju bra att jag går ner i vikt men ändå inte. Jisses, man ska inte blogga när man är trött.. Vilket jag faktiskt är nu, väldigt trött dessutom.
Var bara tvungen att lägga upp en sak som Erika skrev till mig på msn. Jag har inte tänkt på det men det kräver nog en del styrka. Jag är stark, jag är en tålig person. Har fått stå ut med en massa tidigare så det är kanske inte så konstigt. Det gäller bara att veta när man behöver vara stark och när styrkan behövs för att kunna använda den vid rätt tillfälle. Man kan inte vara stark alltid, inför de som betyder mest måste man få lov att gråta ut ibland. Men spara på tårarna om det är inte värt det egentligen. Det är egentligen många tårar som man fäller på grund utav riktigt dåliga anledningar. Aja, tänkte säga godnatt till min fina blogg nu. Tänker göra om designen så snart jag får tid, lust och ork till det. Kan inte se ut så som den gör nu inte. Har dessutom en massa vackra Dubai bilder kvar att visa. Ni har väl inte tröttnat? Hej ho, let's go!

Erika: Finns knappt några ord för hur stark du är. du har kommit längre än mig redan och jag har nog aldig sett dig såhär stark innan Olivia.
Men Erika, sanningen är att du är minst lika stark. Jag finns, glöm inte det. Du kan alltid låna en axel om du behöver gråta ut. Det är det man har sina vänner till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0