Sanden mellan tårna

Foto: Jag eller vår härliga Erik
Första delen utav ökenbilderna skulle man nog kunna säga. Det var helt klart en utav de bästa upplevelserna jag har gjort i mitt liv, kommer aldrig glömma detta. Hur vi satt i bilen och rent utav skrek av rädsla samtidigt som man inte kunde sluta skratta utav lycka. Jag vill verkligen tillbaka! Ska packa ner mina bästa vänner och hyra samma svit på Hilton och sen bär det av. Galet vad underbart.
Idag bär det förmodligen av till skolan för att titta på fotboll och sen hem till Jakob då med min Tess.
Måste bara säga att jag älskar verkligen min familj, världens bästa. Mamma & Pappa, ni är så fina och guld värda!
Ha en toppen lördag!

Kommentarer
Postat av: a n o n ym

Jag känner inte dig Olivia, men har följt din blogg ett tag, för jag känner Rasmus. & jag måste bara säga att du verkar vara en väldigt fin person och Rasmus förtjänade inte en enda bit av dig!

det var min första tanke när jag träffade honom, & han då hade flickvän så trodde jag att det var någon liten fjortis han hade, men så gick jag in på din FB & såg att det var du & jag blev helt paff.

rasmus har själv hållit på med mig under tiden ni var tillsammans, men jag sa bara att jag tänker inte skriva något sånt till dig för du har flickvän.

Du kan ta bort denna kommentaren efter du har läst den, om du vill. men jag vill bara få de sagt, att även om jag inte känner dig så tycker jag du verkar vara en otroligt fin människa, och du kommer hitta någon som är 873498398 bättrre än rasmus!

och jag vet att du mår skitbra nu, & de ska du.

ha de bra och fortsätt på samma spår, kommer följa din blogg tills du tar bort den!

2010-11-13 @ 14:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0