Middag

Vilken underbar fredag jag har haft. Spenderat halva dagen med Josephine och Terése, sedan kvällen med enbart Tess. Riktigt roligt har vi haft, trots mycket ilska och snack haha. Har sagt det så många gånger idag men säger det igen, Tessi - du är skit snygg i din nya hårfärg. Aja, toppen kväll med en finfin middag som vi slängde ihop. Tur att någon kan laga mat för jag är värdelös. Roligt hade vi dessutom.
Imorgon blir det återigen en härlig dag med min bästa Terése. Beger oss förmodligen till Jakob? och på kvällen måste det bli chips och dipp, hoho, det är ju ändå lördag.
Nu ska jag nog snart stänga datorn, ligger i min stora säng och filosoferar. I'm happy! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0