Sunset

Foto: Jag
Jag är glad, ja jag är faktiskt mycket glad. Ärligt talat tvingades jag till att gå vidare och det gör jag. Det finns jobbiga stunder, klart att man saknar något som varade i ett halvår men det var förmodligen det bästa. Du hade din chans men valde att inte ta den och då gör jag det bästa utav situationen. Vissa stunder är jobbiga men jag kan inte nog säga vilka underbara vänner jag har. Helt underbara! Alla minnen är dock inget som raderas ut hur som helst. Kanske för dig, att sluta älska någon över en kväll. Haha, patetiskt. Men jag är inte arg, inte ledsen utan okej. Grattis till förlusten? Fast alla förtjänar väl någon sorts lycka, den dyker upp snart så.
Nej, nog pratat om det. Vad har man en blogg till om man inte kan skriva av sig?
Löjligt att folk inte kan stå för sina kommentarer, du glömde visst fylla i namn ja.. Säg inte något du inte kan stå för, bara ett tips liksom hoho!
Gillar bilderna ovan stark, tog dom på stranden i solnedgången. En liten del av mig vill tillbaka till värmen, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0