Tatto

Fler bilder från ökensafarin
Hoppas allt att ni älskar mina vackra "inbyggd blixt bilder". Inte så att man hurrar direkt men det får funka. Ni får i alla fall se hur det såg ut. På kvällen blev det kamelridning, heja på fåglar och bli tatuerade. (Tatueringar som förövrig blev bruna och inte gick bort förrän två veckor senare, min sitter fortfarande kvar och är nu brun.) Pappa sa att jag inte skulle valt den största och det är ju sant, men det gjorde jag verkligen inte heller. Sa att hon kunde måla något litet på handen och då sätter hon igång och målar på fingrar och handleder dessutom. Haha, smällar man får ta.
Nu sitter jag däremot i skolan och väntar på att dagen ska dra igång. Härligt när tåget är inne en timme innan man börjar, woho. Jätte kul att behöva gå upp kvart över fem när man börjar halv nio. Badapapapa, I'm lovin it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0