talking to the moon

Foto: Jag
Bild från i somras på Erikas katt Lisa..
Jag pluggar åter igen. Matteprov imorgon och nästa vecka är fylld med tre prov men sedan är det lugnt igen och då ska jag bara ta det lugnt. Skönt att det snart är jul. Har en massa roliga saker planerade inför den kommande tiden. Då flyger tiden iväg, så grymt kul jag har. Går liksom inte att vara ledsen. Och jag tjatar om att jag är glad och lycklig hela tiden men livet är för kort för bekymmer. Lev idag och strunta i morgondagen, du kan inte heller påverka det som händer igår.
Dagen idag har varit helt okej. Massa snö ute, ovanligt. Snöade på väg till idrotten och ett försenat tåg men annars så. Fick ju träffa min älskade bästis på vägen hem idag så jag är bara super glad. Hon är för rolig. Sitter och klämmer sönder mina kinder och får sedan ur sig: Dina kinder är nästan lika mjuka som min rumpa..
Hur ska man ta det? Eeeh, tack så mycket Erika... Jag och Alisa började skratta, galet. Skrattade så mycket att jag grät. Det har hänt två gånger idag, då kan man inte vara annat än glad.
Nu ska jag dock plugga spanska och sedan återgå till matten. Ha en toppen onsdag, hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0