Summer

Foto: Jag
Idag är en sådan dag då jag inte har lust med någonting. Har ont precis överallt efter gårdagen, hehe. Jag är såå duktigt och förlorar varenda gång ja.. Men jag hade ändå rätt så kul måste jag ändå medge.
Sitter hur som helst och lyssnar på musik nu. Ska nog snart sätta på en film och krypa ner i sängen. Imorgon blir betydligt roligare och bättre än denna tråkiga torsdag. Har fått mitt hår färgat i alla fall. Mammas första kommentar: Är det inte lite rött?! Hon vet om att jag absolut inte alls ville ha det rött, haha, tack min kära mor.
Har inget speciellt att skriva mer ikväll. Bloggar från skolan imorgon. På eftermiddagen ska jag chilla runder med Erika och på kvällen blir det Tess för fulla muggar! Hauudiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0