Souk

Foto: Jag
Igår på släktkalaset satt vi och tittade igenom alla mina Dubai bilder. Närmare bestämt mina 1000 Dubai bilder. Shit, inte det smartaste draget kanske att ställa in dator på ett bildspel. Tog väl ungefär en timme att gå igenom hälften.. Men hur som helst så hittade jag dessa bilderna. Det är från när vi var vid textil soukerna. Killen på den undre bilden var rätt söt. Han lärde sig säga "mycket fin" på svenska och sen gick han runt och pekade här och var och sa att allt var mycket fint. Haha, försäljare! Var bara tvungen att visa hur det såg ut.
Nu sitter jag och pluggar. Har en debatt och dödsstraff imorgon i skolan och jag argumenterar emot det. Känner inte alls för skolan imorgon, kommer att bli riktigt jobbigt. Men life is a pain sometimes..
Tänkte slänga upp ett par bilder på mitt rum snart också. Kom på att jag inte visat hur min nya säng ser ut och jag passade på att städa lite innan så jag tog några bilder då också.
Laterooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0