sneakpeak

Foto: Jag
Var tvungen att visa någonting från idag för er så här kommer en liten tjuvtitt. Dundersöta hela skaran och väldigt lika tycker jag allt. Vi valde som sagt den kallaste dagen för fotografering. Stod bokstavligt talat och skakade av kylan.. Men Nathalie sa att hon var nöjd med resultatet så jag får tro på det. Älskar när man ser hur någon skrattar på bilderna, då blir jag också lika glad. Man kommer ihåg stunden bilden togs. Det är just det fotografering handlar om enligt mig, att föreviga minnen och ögonblick.
Måste även passa på att säga att Rögle är bäst som kör över Malmö totalt. Helt underbart, snacka om att jag är lycklig. Det var den bästa matchen på hur länge som helst. Till och med jag skrek sönder min hals, och det händer aldrig annars.
Hur som helst är jag hemma nu och ligger i sängen med tända ljus omkring mig. Är helt slutkörd, somnade två inatt och vaknade åtta imorse av mig själv. Helt galet, men jag kunder verkligen inte somna om. Nu har jag huvudvärk, fryser och snuvar lite lätt. Jag är nog på väg att bli sjuk, och det får jag absolut inte vara denna veckan. Det kan jag bli sen!
Ni lär märka om jag har allt för tråkigt ikväll, då kommer fler bilder upp senare. Håll er uppdaterade, jag skriver mer sen. Todelooo

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?

- fint foto!

2010-11-27 @ 21:42:23
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

Härliga bilder! :)



Har tävling på min blogg där man kan vinna en valfri reflexskärm för 199:- från tvspelsweb. :D

temat är vatten, anmäl dig gärna! :D



http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2010/november/tavling-vinn-en-valfri-reflexskarm-for-max-19.html#comment



sorry om du kallar detta "reklam"

kramar!

2010-11-27 @ 21:47:29
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0