Önskedröm

Bildkälla: google.se
Mamma bad mig att skriva en önskelista över vad jag önskar mig när jag fyller år. Det är lättare sagt än gjort. Jag började analysera min kamera och insåg att den känns lite sådär för tillfället. Objektivet är hur som helst helt slutkört, det är fel på linsen. Jag behöver byta ut det, skulle egentligen gjort det från början men det blev aldrig av. Visste inte hur mycket jag skulle använda kameran men det har visat sig vara min käraste ägodel.
Det jag skulle komma till är att kameran på bilden ovan är den jag drömmer om för tillfället. En Canon EOS 7D hade inte varit helt fel, åååh ge mig! Men den kan jag fet glömma redan nu.. Med objektiv ligger den på runt 17 000:- och jag får inte igen så mycket för min lilla älskling som jag har nu. Men man får lov att drömma, och det är inte förbjudet att önska. Så.. snälla pappa?!

Kommentarer
Postat av: erica

vad kör du för objektiv nu?

jag har en canon eos 5d mark II

men det är ju en fullformat. UNDERBAR! dock dyrare

2010-11-27 @ 22:46:44
URL: http://suddenlythough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0