Minimodell

Foto: Jag på alla bilder i detta inlägg, kopiering förbjuden!
Kunde inte hålla mig ifrån att lägga upp några bilder. Sitter man och redigerar blir man galen, bilderna kan ju inte bara ligga på hårddisken liksom? Så jag följde min instinkter och lade upp några här till att börja med. Tänkte ta syskonen i ordning så att säga, börjar med den minsta. Urgulliga Julia, jag älskar bilderna när hon skrattar. Det krävs inte mycket, man blir ju själv jätte glad av att se någon le.
Ska inte sitta här och babbla på för mycket, njut av bilderna istället. Blev nöjd med dessa faktiskt, synd att solen inte tittade fram idag men man gör det bästa av situationen. Har man gulliga modeller som vill bli fotograferade så. Kul att folk frågar mig, var inte rädda. Jag älskar sådant här, jag lär mig mer för varje gång och andra får njuta utav fina bilder. Alla vinner på det? Känner för att planera in en plåtning snart igen.
Nu ska jag däremot ta en lussebulle och sätta på ett avsnitt DH, väldigt längesedan jag hade tid till att ligga hemma och titta på det helt ensam. Ska bli skönt faktiskt.
Vad tycker ni om bilderna?
Hugs

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar; TAck! :)

2010-11-27 @ 22:18:41
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack så mycket! :))

2010-11-27 @ 22:32:05
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0