Min vecka

Foto: Jag, Kopiering förbjuden!
Ett skepp kommer lastat med fler bilder på syskonen. Här har ni Jesper som vi fick kämpa med att få fram leenden. Men tillslut kom det ju som ni ser. Hela skaran är ju så söt.
Blev dålig bloggning igår då jag först var på julmässa, sedan på julskyltningen och sist med inte minst tittade film. Underbar söndag var det ja. Jag hoppas även att ni har överseende med att bloggningen kommer få lida denna veckan. Har en del att göra..
Måndag: Plugg, plugg, plugg
Tisdag: Prov, sen hem och plugga
Onsdag: Prov, hem och plugga
Torsdag: Prov, sen planering, en tur till IKEA kanske och sist men inte minst teater på skolan.
Fredag: Födelsedagsfirande.
Lördag: Födelsedagsfirande.
Söndag: Ta det lugnt
Hörde jag att någon ville byta? Nej, tänkte väl. Aja, det är bara till att köra.
Om jag hinner och orkar skriver jag mer sen ikväll och visar bilder från igår på snökaoset. Lateroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0