Me myself and I

Foto: Jag
Dåliga självporträtt var det här, skärpan är ju verkligen inte den bästa. Men tänkte ändå lägga upp dem, jag ler nästan aldrig med stängd mun annars. Idag kändes det bara rätt helt enkelt. Haha, jag är så långsökt ibland.
Idag har jag haft matte prov i 1 timme och 45 minuter sedan tog jag tåget till pappa och fotograferade lite julkort bland annat. Men det snöade ute, jag stod med paraply och convers. Kallt om fötterna vill jag lova! Bildresultatet blev sådär enligt mig, inget jag är jätte nöjd med kanske. Snön var i vägen helt enkelt. Ska höra med pappa sen om jag kan lägga upp någon bild på bloggen så att ni också kan få se. Vet att ni allt är lite nyfikna, hihi.
Nu är det däremot dags för middag och sedan ska jag nog sätta igång med lite plugg inför nästa vecka. Detta eviga pluggande.. Men snart är det över, jag längtar lite faktiskt. Aja, hörs senare helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0