Livsviktig information var det här


Hälsningar från en ledsen och irriterad tjej...
Okej
, nu är läget såhär. Jag sitter och pluggar Engelska för fulla muggar, eller jag pluggade Engelska kanske det egentligen bör stå. Anyway. Mamma kommer in i mitt rum och berättar för mig att jag ska till tandläkaren imorgon. PANGBOOM.. Shit, jag h a t a r verkligen tandläkaren. När jag hade tandställningen var det skönt att gå dit men nu känns det bara jobbigt. Men vad kan man göra? Har jag något hål (vilket jag tror..) får jag skylla mig själv för att jag är så sjukt dålig på att borsta mina stackars tänder. Men egentligen är det inte tandborstningen som det är fel på. Det är Bobs jordgubbssaft som borde bannlysas. Eller så borde man åtminstone införa åldersgräns på den och varningslappar överallt, ungefär som på cigarettpaketen. Det är saftdrickandet som förstör mina tänder. Min tandläkare har sedan tidigare försökt intala mig om att enbart dricka ett glad saft i veckan men jag dricker ungefär 2 om dagen. Jag är illa ute, riktigt körd precis som en rökt kanin.
När man då sitter här vid sitt skrivbord och pluggar lite. Då blir man sugen på ett glas saft, och varför inte en hand full Ikea-chips? Tack gud för att du jävlas med mig och gör mig sugen. Men jag ska stå emot ikväll!!
Årh, varför hämnas han.....?
Jag har stått emot rätt bra fram till nu då jag vred huvudet en aning till höger. GISSA vad som ligger brevid mig? Ett alldeles oöppnat Plopp. Det vattnas i munnen, men ett nej är ett nej får jag intala mig själv hela tiden.
Det är inte konstigt om jag får ett sämre betyg på min engelska bokredovisning. Då ska jag skylla på min tandläkare, gud och människan som uppfann Plopp. Tänkte bara berätta detta för er så att ni har koll på läget liksom.
Nu ska jag gå och flytta mig så långt bort som möjligt från allt gott, laterooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0