Jag ser det snöa

Foto: Jag
Vet inte vad det är med bilden som gör att jag gillar den? Kan bero på att den är random. Saker och ting ska vara random, det är tråkigt att göra precis som alla andra. Ja, så är det faktiskt.
Tror inte att det finns någon som missat att det snöar, alla skriver det precis överallt. Tack för upplysningen men jag kan faktiskt se själv..
Jag har tråkigt just nu. Ligger i min stora säng med huvudvärk. Ajajaj.. Planerar även inför morgondagen, kan bli galet bra tror jag. Förutom skolan då, slutar aningen sent tycker jag. Men sen möter världens finaste Frida upp mig. Känner redan nu på mig att jag kommer prata på som bara den.
Nu är det dags för mig att stänga av datorn, är riktigt trött efter en lång dag. Funderar på om man bör skaffa ett par vinterskor också. Känns inte så lämpligt att traska runder i convers som sagt. Köpte iaf halsduk och vantar idag, alltid ett steg i rätt riktning!
Hoppas att ni sover gott alla random människor, hälsningar från planerareN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0