Forever can never be long enough for me

Foto: Erika Brice
Canon 450d + extern blixt
Tänkte visa två bilder till på min nya hårfärg. Från början kändes den för mörk men nu diggar jag den och trivs riktigt bra! På den undre bilden får jag dock blixten rakt i huvudet, ignorera det eller lev med det..
Dagen har ägnats åt släktkalas och morgon mys med Erika. Älskar hennes kommenterar när hon precis vaknat. Undrar helt enkelt vad hon har gjort under natten då hon säger att hon har ont i runkmuskeln? Det var nog allt sista gången hon sov hos mig... Eller nej, underhållning på hög nivå! Jag skrattade så jag fick tårar i ögonen, jisses.
För övrigt har dagen gått upp och ner. Ganska galen dag om jag ska vara ärlig. Jag är ganska så förvirrad i mina tankar också. Men tack Erika för att du finns. Hjärta på dig!
Nu ligger jag som vanligt i min stora säng och lyssnar på musik. Ack vilka fina låtar det finns..
Ska klicka in på Erikas blogg snart också och läsa om hennes dagar, guld värt att läsa sina vänners bloggar. Vet inte varför men det är bara så skönt att få veta hur folk egentligen mår och vad man tänker på. Inte alltid man får reda på det annars. Jag är fortfarande glad om någon oroade sig för det. Bara allmänt förvirrad men det ska nog bli bra detta. Det hoppas jag..
Tänkte lägga upp lite bilder från igår också innan jag somnar så kika in en stund senare också. Huuugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0