What's my name?

Foto: Jag
Har trixat med en ny bloggdesign sedan jag kom hem vid kvart över ett idag. Är inte klar än, det blir inte som jag vill. Bilderna är för stora, ska försöka lösa detta på något sätt. Ni får ursäkta "röran" så att säga, om ni inte ser hur det ser ut kan ni trycka på F5 och uppdatera sidan. Observera att det inte är klart än!
Hade två lektioner i skolan idag. Känns aningen onödigt att man gick dit. Imorgon blir det en lååång dag men den kommer att bli grym. Ikväll ska jag ner till min kära farmor och prata. Det var så längesedan jag var där, vet att hon har gjort om hemma så. Hon är genom söt, hela hon! Vad jag ska göra imorgon får ni veta senare. Nu ska jag fortsätta fixa och trixa. Haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0