We don't know what tomorrow brings

Pappa eller mamma som tagit bilden på mig, inte världens bästa men gillar bakgrunden
Jag funderar och filosoferar. Vissa kvällar släpper jag allt annat och drömmer mig bort för en minut. Vad vill jag göra i framtiden? Vad vill jag göra nu? Är jag nöjd med det jag gör, den jag är och det jag åstadkommer?
Blir alltid aningen deprimerad och lite ledsen när jag tänker sådana här tankar. Det är jobbigt på något sätt..
Jag är glad, lycklig och allt det där så det handlar inte om att jag, personligen blir deprimerad. Det handlar om att vissa saker man drömmer om ligger så pass långt fram i tiden att det kommer ta lång tid innan det slår in, om det någon gång slår in. Jag vill vara bra, jag vill finnas där för andra och få andra att må bra. Jag vill inspirera andra, jag vill föreviga ögonblick och sprida glädje. Låter så fel, men så är fallet.
Men jag vet inte riktigt vad jag vill göra i livet. Känns som om att jag går fel linje, jag vill vara fri. Vill upptäcka världen, vill se saker och vill fylla på med nya upplevelser. Vill resa jorden runt med en kamera i min hand med dem som betyder mest. Vill bosätta mig på en ö i Asien med klart, blått vatten runt omkring mig. Vill vakna upp i ett hus med vita gardiner som flyger sådär fint i vinden och känna mig fri. Vill inte vara i Hbg, läsa ekonomi och stressa. Det är inte det jag vill göra i mitt liv. Äh, har insett att livet är för kort för bekymmer och tråkiga saker..

Skrev detta innan ikväll till en mycket fin, speciell person. Och ja, det är skönt att få skriva av sig ibland.
Anledningen till att mina tankar började snurra runder är låten Wild Horses med Natasha Bedingfield.
Det är så sant, allt hon sjunger. Låten är så fin, så fiiiin. Helt galet. Sedan kompletterar Jason Derulos låt What if väldigt bra också.
"I wanna break free
All I want is the wind in my hair
To face the fear, but not feel scared
Wild horses I wanna be like you
Throwing caution to the wind, I'll run free too
Wish I could recklessly love like I'm longing to
I wanna run with the wild horses
Run with the wild horses"

"We can't tell The future no"

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0