You're the greatest

Jenny som tagit bilderna med min kamera
Tjejkväll stod på schemat igår. Mina favoritbrudar som var här för lite mys och födelsedagsfirande av mig.
Vi åt, åt och åt för att sedan titta betyg, bli jätte glada och hoppa runt i hela huset. Henrietta och jag hamnade på golvet heeela tiden. Fråga mig inte varför.. Kvällen avslutades med en massa frågor och singstar för hela slanten. Sen skulle bruttorna hem och tåget inställt. Slutade med att Johannas mamma fick bli räddaren i nöden. Aja, allting löste sig till slut. Tack för att presenter och tack för att ni kom brudar. Ni är underbara hela högen! Big love


Måste visa denna bilden också, ändå läskigt att vi fick bilder där vi ser exakt likadana ut haha
Min fina bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0