Early in the morning

Foto: Jag
Söta Nathalie
Vilken morgon jag har haft.. Började med att jag vaknade halv sju imorse och undrade varför. Försökte somna om och det lyckades jag med. När jag sedan vaknade igen kvart över sju gick jag inte upp förrän vid åtta. Skruvade upp volymen på högsta och dansade runder i mitt rum. Då ringer Josephine mig och berättar att vi hade föreläsning kvart över nio och jag kan vara i hbg tidigast halv tio. Första tanke: Shit..
Skyndade mig som tusan och började platta håret. Tittar ut genom mitt fönster en sekund och ser orangea sirener. Jag blir grymt rädd och inbillar mig själv att jag ska bli skjuten. Så jag kastar mig på sängen och skriker innan jag inser "Vad tusan gör jag?!?!?!" Det visade sig vara en snöplog som körde förbi utanför. Oj, hehe..
När jag är på väg ner mot bussen ringer Josse åter igen och säger att föreläsningen är inställd. Snacka om tur, dock var tåget försenat och jag frös. Det var nog ödet egentligen att jag vaknade halv sju, precis som om att det ville att jag skulle på föreläsningen. Men tur var odet.
Nu har jag företagsekonomi, ska återgå till lektionen. Slutar dock nu. Nästa samhällskunskap, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0