Don't ask

Foto: Jag
Började skriva detta inlägg tidigare ikväll men längre än så hann jag inte. Skulle skriva klart det precis men då uppdaterades sidan och allt försvann. Typiskt.. Har haft en trevlig dag hur som helst. Eftermiddagen spenderades på skolstaden med en massa trevliga människor, man kan inte annat än älska tych.. Sen träffade jag näpen på kvällen, tack för att du gjorde mig glader.
Nu ligger jag som vanligt i min säng och ska snart sova. Taggar morgondagen hårt! Kommer att bli awesome, Erika ska med på paaarty. Jag är hyfsat nöjd! Aja, vi hörs imorgon förhoppningsvis. Dagen kommer att gå i ett.. Haaaduii

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha okej^^

Jag ska precis käka:)

2010-12-15 @ 18:02:30
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0