Do you remember?

Foto: Jag på alla bilder i detta inlägg.
KOPIERING FÖRBJUDEN
Kommer ni ihåg den fotoboken jag gjorde i somras? Lovade att göra en film eller på något sätt visa upp vilka bilder som är med i den. Hur som helst blev det inte av men jag kom att tänka på det nu. Jag älskar att titta tillbaka på saker man gjort och bilder man tagit. Det väcks så många fina minnen till liv! Just dessa bilderna är mina personliga favoriter eller så tilltalar de mig på ett speciellt sätt. Bilderna nedan ligger mig absolut närmast om hjärtat. Finns inget bättre än mindre barn, det kallar jag äkta. Känslan i de bilderna går inte att jämföras med någon annan känsla. Har inte visat er de bilderna tidigare heller. Eller en av dem har ni kanske sett men inte resten. Har inte velat lägga upp dem på bloggen men nu så kände jag att det var dags att dela med sig av dem. Hur vackra som helst i alla fall. Tänk vad min lilla plutt till höger har växt sedan jag tog dessa bilderna..
Jag har så många fler bilder än dessa. Men jag är trött och klockan börjar bli mycket. Har mått relativt dåligt ikväll om man jämför med andra dagar. Klarar inte av att saker jag kämpat för att bli av med kommer tillbaka sakta men säkert. Ahh, orkar inte gå igenom allt en gång till. Det är personligt det där. Inte många som vet vad jag pratar om. Tack Erika för att du är världens bästa vän, jag vet att du bryr dig innerst inne. Och finaste, du är också galet bra!
Nej, vad sägs om att avrunda där? Ska sitta kvar på skolan imorgon. Slutar halv två och ska stanna i stan till halv sex. Wohooo... Men vad gör man inte för vännerna? Nu ska jag krypa ner under täcket med min tand som värker. Ska se till att må bättre imorgon faktiskt. Sov gott alla sötnosar, njut av bilderna. Från mig till er alla.
Favoritbilderna, vill inte se någon kopiering. Stolt fotograf, hoho..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0