Ta mig tillbaka

Foto: Jag
Satt och kikade igenom min gamla blogg för en stund sedan. Vilken utveckling som sker hela tiden, den är enorm. Det är kul att ha allt sparat. I början bloggade jag om allt mellan himmel och jord men det var ingen annan än jag som förstod vad jag skrev. Sen gick jag över till att börja skriva om kläder, sedan mer vardagligt och nu till sist har jag landat i kategorin foto. Har laddat upp bilder redan från början. Kul att titta tillbaka på allting. Ser även en enorm skillnad på mig. Speciellt utseendet, för ett år sedan tränade jag mycket och gick ner ganska mycket i vikt. Jag hade även lite längre naglar då. Nu tränar jag aldrig och har inga naglar överhuvudtaget. Vill börja träna igen och gå tillbaka till en sundare livsstil. Nyårslöfte? Kan ni ge er på!
Tog en lång dusch efter att jag tittat igenom bloggen. Drömde mig tillbaka till Paris, vilka underbara minnen vi har därifrån. Humöret gick från deppad till faktiskt ganska glad. Bestämde mig för att bli gladare och vips!
Nu ska jag snart lägga mig i sängen och titta på tv. Vi hörs imorgon. Tänkte att jag skulle fotografera men det blir nog ändrade planer. Att jag alltid ska vara den som behöver komma upp med idéer. Man ska finnas där för andra när de mår dåligt och göra allt man kan men när man själv mår dåligt får man ingenting tillbaka. Livet är inte rättvist. Man lever i sin egen illa drömvärld där man "fantiserar" om vad som ska hända, om vad som muntrar upp en. Verkligheten stämmer inte alltid överrens med den bilden och då blir det bara mer fel.
Nej, nu ska jag inte dra ut på saker och ting mer än nödvändigt. Sov sött vänner, nu håller vi lov!

PS. För övrigt har jag världens bästa vän, puss DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0