Princess

Foto: Jag
Modell: Erika Brice
Visst är hon vacker? Snyggare brutta får man leta efter! Dessa bilderna tog vi igår eller i förrgår om jag inte minns helt fel. jag blandar ihop dagarna märker jag..
Spenderade kvällen hos Erika med Anton. Vi bakade och deppade ungefär. Men sedan blev vi glada igen så kvällen fick ett lyckligt slut. Imorgon ska jag iväg och handla med min kära mamma och därför skulle jag nog behöva lite sömn för tillfället. Sömn har blivit en bristvara på senaste tiden. Ska åka redan kvart över nio så jag borde krypa ner nu. Dessutom känner jag hur förbaskat ont det börjar göra i min hals.
Hann inte blogga direkt innan jag åkte så jag gör det nu istället. Måste även tillägga att jag har världens finaste pojke, kärlek.
Nu ska jag starta desperate housewives och sedan nanna kudden. Vi hörs imorgon!

You raise me up.

Kommentarer
Postat av: Mia

Naturligt vacker är hon verkligen!



Kikar in o önskar Gott Nytt År o hoppas helgen blir toppen för dig o de dina!

2010-12-30 @ 14:17:56
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0