Merry Christmas

Foto: Jag
Med dessa bilderna vill jag önska er alla en riktigt god jul! På bilderna ser ni vår vackra julgran som jag upptäckte stod i huset igår. Det var pappa som köpte den, tog fel gran och fick betala det dyraste priset allt för att han inte orkade gå tillbaka fem meter in i en trädgård och byta. Men ja, bra blev det ju allt!
Ska snart hoppa in i duschen och börja göra mig fin inför eftermiddagen/kvällen. Först väntar fika hos mina kära kusiner på mammas sida sen vidare till kusinerna på pappas. Hoppas att ni alla får vad ni önskar och njuter av att spendera tid med nära och kära för det ska jag.
Vi hörs när vi hörs, kanske blir det redan ikväll? Som sagt, God Jul på er kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0