Kamerarensning

Bilder tagna med min samsung st550 av min kära mor i Dubai, förutom bilden på solnedgången som är tagen utav mig
Sitter för tillfället och lägger över gamla bilder som jag glömt bort totalt på min dator. Rensar den lilla kameran som aldrig används.Tänkte dock ändra på det ikväll. Orkar inte släpa runt på min stora kamera med objektiv och grejer. Ikväll ska jag ha kul trots min förkylning. Känns som om att jag har feber för tillfället också. Men den lär väl försvinna. Inget stoppar oss ikväll, inte ens bad romance - eller vad säger du Erika?
Vaknade vid åtta idag och somnade väl runt halv fyra inatt. Känns aningen jobbigt. Gick inte att somna på kvällen och inte heller somna om nu på morgonen. Jag får väl snart börja göra mig färdig. Ska utom Erika, säga gott nytt till min kusin och sedan vidare till Anton en sväng innan vi landar. Så nu väntar duschen och min plattång. Jag skriver senare, tänkte göra som Erika gjort med lite collage med bilder som visar vad jag har gjort under året. Måste dock leta på min gamla dator först då, det lär ta tid att få igång den. Men skam den som ger sig! Latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0